فرشید الفتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا قبل از سال ۹۶ نرم اجرای طرح هادی در شهرستان دلفان حدود ۲۸ درصد بود که با همکاری دهیاری ها و بنیاد مسکن با یک هم افزایی که انجام شد در قالب تفاهم نامه عدد ۲۸ با ۶ درصد ارتقاء به عدد ۳۴ رسید.
وی ادامه داد: در سالجاری نیز در قالب ۳۵ پروژه جدید از محل ماده ۱۰ حوادث استانداری ها و دهیاری، سازمان همیاری شهرداری و دهیاری ها و اعتبارات ستاد بازسازی مناطق سیل زده در بحث اجرای طرح هادی حدود ۱۷ روستای جدید اضافه گردید.
الفتی بیان کرد: در ۲ سال گذشته تقریبا ۱۴ درصد افزایش رشد اجرای طرح هادی را شاهد بودیم و به عدد شاخص کشوری رسیدیم که نرخ بهره مندی روستاهای دلفان از طرح هادی  به ۴۲ درصد ارتقاء یافته است. 
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دلفان اضافه کرد: در حوزه روستایی حدود ۴۴۳ روستای دارای سکنه وجود دارد که تحت پوشش بنیاد مسکن هستند، که از این تعداد روستا حدود ۲۲۰ روستا دارای نقشه طرح هادی  شده اند.
وی ادامه داد: این ۲۲۰ مورد روستاهایی هستند که بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند و قانون گذار بنیاد مسکن را مکلف نموده روستا های بالای ۲۰ خانوار را در طرح هادی قرار دهد. 
شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قرار دارد.
۷۲۷۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.