به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار سلسله روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی شهرستان، با قدردانی از زحمات نیروهای مسلح سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ارتش و بسیج، عنوان کرد: اگر ما به عنوان دستگاه اجرایی شهرستان موفق به انجام خدمتی می شویم در سایه عدالت در رفتار مقتدرانه نیروی انتظامی است.

شریف خسروی با اشاره به نهادهای وابسته به نیروی انتظامی در شهرستان خاطرنشان کرد: انتظار می رود مسئولیت های خود را با جدیت بیشتری دنبال کنید و بواسطه اینکه جامعه ما در حال تحول افکاری و رفتاری است باید خود را با این تغییرات سازگارنمایید.

وی ادامه داد: باید در رفتاربا جوانان خویشتن دار باشید و فضا را برای آنها تنگ نکنید چرا که برخوردهای سختگیرانه و فیزیکی با جوانان آنان را تحریک نموده و باعث می شود در خفا با قدرت بیشتری آن را رفتار را بروز دهند.

خسروی با اشاره به اشراف پلیس فتا بر فضای مجازی، بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات قرار داریم انتظار می رود فضا برای کسانی که قصد اخلال در برگزاری شایسته انتخابات را دارند ناامن شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم عملکرد نیروی انتظامی در سطح مطلوبی قرار گرفته و در مسیری حرکت کنیم که اگر کسی در خفا نیتی دارد اقتدار شما، بازدارنده آن باشد.

وی با اشاره به تخصیص ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار عمرانی به نیروی انتظامی شهرستان،اظهار امیدواری کرد با تدابیر فرمانده انتظامی، تغییرات مناسبی در فضای فیزیکی ستاد ایجاد شود.

امام جمعه الشتر نیز نظم و امنیت موجود در جامعه را مرهون تلاشهای نیروهای مسلح دانست و اظهار داشت: اگر امروز شاهد موفقیت در تمام عرصه های علمی و کار و تولید هستیم بواسطه نظم و امنیتی است که در جامعه حکمفرما است.

حجت الاسلام سید سجاد موسوی نیروی انتظامی کشور را سرآمد نیروهای نظامی سایر کشورها دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی علاوه بر تخصص، مزین به تعهد نیز هست.

۷۲۶۵/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.