به گزارش ایرنا سرهنگ مجید سوری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بروجرد اظهار داشت:  در  بدو پیروزی انقلاب، تجزیه طلب ها در نقاط مختلف کشور ندای جدایی طلبی سر دادند و توان رزمی انقلاب درگیر مبارزه با ضد انقلاب و تجزیه طلب ها بود و از مرزها غافل بودند اما از سوی دیگر رئیس جمهور وقت نیز به واسطه رفتارهای نابخردانه کشور را دچار تشنج کرده بود و دشمنان با دیدن اختلافات داخلی طمع کردند و به ایران حمله ور شدند.

سرهنگ سوری افزود: نیروهای مسلح مانند ارتش در حال نوسازی بود، سپاه سازمان دفاعی نداشت و بسیج مردمی بود که دشمن نیز فکر می کرد که نیروهای مسلح توان مقابله ندارند و قرار بود رژیم بعث عراق که تا دندان مسلح شده بود و توان رزم بالایی داشت و سوی غربیها و آمریکا تجهیز شده بود، آماده یک تهاجم گسترده به کشور است.

وی گفت: دشمن در برنامه ریزی خود، بسیج مردمی و وحدت کلمه در بین مردم و همچنین نگاه به فرمایشات امام(ره) را لحاظ نکرده بود و از این رو دشمن در ابتدای جنگ در خوزستان زمین گیر شد و یاری خداوند باعث شد ملت ایران با تاسی از فرهنگ عاشورا دشمن را شکست دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به این که امروز عزت و اقتدار ملت ایران مرهون رشادت های ملت ایران در دوران دفاع مقدس است افزود:  عقب نشینی در مقابل دشمن باعث خواهد شد که شکست بخوریم و هیچگاه در برابر دشمن عقب نشینی نخواهیم کرد و همیشه در مقابل دشمنان خواهیم ایستاد.

وی تثبیت نظام و ثبات کشور را مرهون دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: امروز امنیت ایران حرف اول را در دنیا می زند که این امنیت مرهون دفاع مقدس، خون شهدا و رزمندگان است که سالها برای پیروزی ایران اسلامی در برابر دشمن ایستادند و به پیروزی رسیدند.

سرهنگ سوری اضافه کرد: امروز توان دفاعی کشور فوق العاده است و در عرصه دفاع خودکفا شده اسم و از این رو دشمن از توان رزمی ایران اسلامی هراسان است و این در حالیست که در دوران دفاع مقدس دشمن تلاش می کرد که سلاح به رزمندگان اسلام‌ نرسد ولی امروز دشمنان درصدد هستند که سلاح های این کشور به دست مقاومت نرسد چرا که به خوبی فهمیده اند که قدرت دفاعی ایران اسلامی در حد بسیار بالایی قرار دارد.

وی اضافه کرد: در طول دفاع مقدس جوانان انقلابی اراده کردند و مدل جدیدی از مدیریت تحت عنوان مدیریت جهادی، به جهانیان معرفی شد و امروز بسیاری از کشورها با تاسی از انقلاب و دفاع مقدس در برابر زورگویان و استکبار ایستاده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اظهار داشت: اگر دفاع مقدس نبود نمی توانستیم چهره های خونخوار دنیا را به ملت ایران و جهانیان معرفی کنیم و جنایات منافقین در حق ملت ایران فراموش نشدنی است ولی متاسفانه عده ای در پی تطهیر چهره منافقین و دشمنان هستند که ملت ایران باید مراقب باشند زیرا از دشمنان آبی برای ملت ایران گرم نخواهد شد.

۷۱۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.