به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: عزت و اقتدار و پیشرفت ملت ایران باعث شده که روسای جمهور کشورهای جهان برای دیدار با رئیس جمهور کشورمان اقدام کنند.

وی اظهار داشت: یکی از عوامل مهم عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان احترام و رعایت قوانین بین المللی است.

امام جمعه بروجرد گفت: امروز جبهه مقاومت اسلامی در جهان پیشرفت های بزرگی کرده و امروز یمنی ها که هیچ سلاحی برای مقابله با دشمنان نداشتند سلاح هایی دارند که امریکا را به وحشت انداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به ضعف دشمن در مقابل جبهه مقاومت افزود: دشمنان قصد داشتند تا با ایجاد جنگ و خونریزی در منطقه ایران اسلامی را نابود کنند و با تحریم ها علیه ایران قصد داشتند ملت ایران را دچار ضعف کنند که مدیریت قوی رهبر معظم انقلاب در ساماندهی مقاومت اسلامی در منطقه توطئه دشمنان خنثی شد و امروز آمریکا و اسرائیل و همدستان آنان از این موضوع ناراحت و عصبانی هستند.

وی اظهار داشت: درس مقاومت و ایستادگی را ملت ایران از قیام عاشورا گرفته اند و دفاع مقدس باعث شد دشمنان جرات تجاوز به این اب و خاک را نداشته باشند.

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به خارج شدن قطار محور زاهدان گفت: کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان در این حادثه باعث تاسف است و مسئولان باید تدابیری بیاندیشند که اینگونه حوادث کمتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه بی حجابی و سگ گردانی در سطح شهر جرم است گفت: در جامعه اسلامی زیبنده نیست افرادی از خدا بی خبر با بد حجابی و بی حجابی خون شهدا را پایمال کنند و به زودی گروههای امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر بروجرد با تذکر لسانی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را احیا خواهند کرد.

۷۱۹۰/۶۰۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.