مسئول صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بروجرد در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: این تسهیلات اعطایی در زمینه های حمایتی، مسکن، اشتغال و سیل زدگان به تعداد ۲۹۲ فقره پرداخت شده است.

حسن گودرزی به نحوه توزیع این اعتبارات در سرفصل های تخصصی اشاره کرد و افزود: اعتبار وام حمایتی ۱۳۰ مورد با سرانه چهار میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال، تسهیلات ساخت و نوسازی مسکن  ۱۸ فقره و اعتبار ۲ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال، ایجاد اشتغال ۲۴ مورد به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال و کمک به تامین ودیعه مسکن مددجویان مستاجر ۱۴ فقره و اعتبار یک  میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، پرداخت وام سیل زدگان ۱۰۶ فقره با اعتبار چهار میلیارد و  ۳۶۰  میلیون ریال بوده است.

وی بیان کرد: بر اساس توافقنامه بودجه سالجاری ۳۸ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال اعتبار وام در اختیار صندوق قرض الحسنه شهرستان قرار گرفته است.

وی به فعالیت های قرض الحسنه صندوق امداد ولایت اشاره کرد و ادامه داد: تسهیلات این صندوق بدون کارمزد و ضمانت آسان در زمینه پرداخت وام های قرض الحسنه به منظور رفع نیازهای ضروری محرومان جامعه و با هدف تامین هزینه های درمان، اشتغال، دیه جرائم غیر عمد، محکومین، ودیعه مسکن اجاره نشین ها، کمک هزینه ازدواج، پرداخت تسهیلات اشتغال انجام می گیرد.

 گودرزی اضافه کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در صورت نیاز می توانند با مراجعه به ادارات محل سکونت نسبت به ارائه درخواست و تشکیل پرونده اقدام نمایند.

۱۹۲۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.