به گزارش خبرنگار ایرنا شریف خسروی روز دوشنبه در آیین بازگشایی مدارس در دبیرستان هیات امنایی سمیه، با اشاره به آثار جنگ نابرابر اقتصادی بیان کرد: در این راستا باید دانش آموزان و خانواده های آنان را نسبت به کنترل رفتار اقتصادی آگاه کنیم.

خسروی به توجه معلمان و دانش آموزان به مقوله فرهنگ تاکید کرد و ادامه داد: باید به گونه ای رفتار کنیم که شکاف نسلی بین ما و نسل های بعد ایجاد نشود و همچنین آموزه های اصیل اسلامی در حاشیه قرار نگیرد.

وی گفت: اگر نمره ملاک ارزیابی دانش آموزان باشد بدترین ضربه به نظام آموزشی وارد می شود و معلمان پرورشی باید بیشتر به تربیت دانش اموزان اهمیت دهند و آنان را  برای زندگی آینده آماده کنند.

امام جمعه الشتر نیز در این آیین، با اشاره به اینکه همه شرایط برای رشد و بالندگی دانش آموزان فراهم شده است، اظهار داشت: دفاع مقدس یک تلنگر بود، در دفاع مقدس دانش آموزان از پشت میزهای علم آموزی به جبهه ها رفتند تا انقلاب اسلام، درس اخلاق را در دنیا  منتشر کند. 

حجت الاسلام سید سجاد موسوی با بیان اینکه دانش آموزان امروز محصول همان عقیده و تفکری هستند که شعار یا حسین را زمزمه می کنند، عنوان کرد: باید دانش آموزان از فضای امنیتی که برایشان فراهم است استفاده نمایند.

وی اظهار داشت: امنیت امروز محصول تفکر جوانان اسلامی دوران دفاع مقدس است، جوانانی که زیر پرچم ولایت فقیه و اسلام درس اخلاق آموختند.

۷۲۶۵/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.