به گزارش ایرنا عباس پزشکی  روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: توزیع پزشکان و متخصصان با توجه به نیازهای اعلام شده، شهرستانها و بیمارستانهای تابعه آبان ماه انجام خواهد شد بطوریکه تمام شهرستان های استان از تخصص های ضروری بر اساس اولویت بندی بهره مند می شوند.

پزشکی یادآور شد: با رایزنی های انجام شده در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خوشبختانه سهمیه امسال استان در جذب پزشکان متخصص افزایش پیدا کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه حضور پزشک متخصص به ویژه تخصص های ضروری در مراکز درمانی شهرستان ها مطالبه مهم مردم است افزود: تمام تلاش ما این است که بتوانیم با در نظر گرفتن جمعیت و استانداردهای توزیع نیروهای درمانی، این مشکل را حل کنیم.

وی اظهار داشت: متاسفانه به دلیل کمبود فارغ التحصیلان در رشته های رادیولوژی، چشم پزشکی و ارتوپدی نمی توان به تعداد درخواست ها، پزشک متخصص در این زمینه ها به استانها اختصاص داد. 

وی گفت: این در حالی است که در سال گذشته  برای رادیولوژی ۶ نفر در استان درخواست کرده بودیم که تنها ۲ نفر در این رشته اختصاص یافت.

وی با بیان کمبود پزشک رادیولوژی در شهرستان کوهدشت گفت: سال گذشته یک نفر از دو نیروی جذب شده در این رشته به کوهدشت اختصاص داده شد که در صورت تخصیص نیرو، کمبود پزشک در این شهرستان رفع می شود.

۷۲۷۴/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.