به گزارش ایرنا ، اسد عبداللهی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با استناد به قوانین جاری، خاصه قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران (ماده ۹۰) با توجه به اینکه مراحل قانونی انتخاب سرپرست و شهردارجدید طی نشده، این امر غیرقانونی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: ضمن تذکر جدی به شورای اسلامی شهر خرم آباد در راستای رعایت قوانین و مقررات، سرپرستی رضا بردبار از نظر این فرمانداری قانونی بوده  و همچنان به قوت خود باقی است و معرفی فرد جدید تا طی مراحل قانونی و تایید کمیته انطباق فرمانداری غیرقانونی است.

اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد یک ماه پس از انتصاب رضا بردبار به عنوان شهردار این شهر، ۲۶ شهریورماه وی را برکنار و محمد شریفی مقدم را به عنوان سرپرست جدید شهرداری  معرفی کردند.

این شورا روز سه شنبه در جلسه هفتاد و هفتم، محمد شریفی مقدم از نیروهای با سابقه شهرداری را به عنوان سرپرست این نهاد انتخاب کرد.

این انتخاب در حالیست که بردبار ۲۶ مرداد با کسب آرا ۹ نفره اعضا انتخاب و در این مدت کوتاه بارها از سوی اعضا تمجید شده بود.

وحید رشیدی شهردار سابق خرم آبادکه ۲۹ شهریور ۹۶ این سمت را پذیرفته بود:  ۲۴ مرداد امسال به اتهام سواستفاده از اموال شهرداری و تصرف غیرقانونی در این اموال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد.

شورای شهر تاکنون در خصوص اظهارات فرماندار توضیحی نداده است.

۷۲۶۹/۶۰۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.