به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی عصر دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی برنامه ریزی هفته دفاع مقدس که در سالن همایش های فرمانداری برگزارشد، افزود: در دوران دفاع مقدس ملت ایران هشت سال در برابر دشمنان ایستادند و با جانفشانی رزمندگان و شهدا ایران در این جنگ به پیروزی رسید.

وی اظهار داشت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس بهترین فرصت است تا رشادت های رزمندگان برای نسل جوان و دانش آموزان بیان شود.

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بیان کرد: جانفشانی شهدا و رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس سبب شد تا انقلاب اسلامی ایران تداوم یابد و باعث بیداری بسیاری از ملت ها گردد.

سرهنگ علی احمد فیض الهی اضافه کرد: مردم کشورهای یمن، سوریه و عراق از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفتند و در برابر استکبار ایستاده و سبب شده اند تا دشمن را به زانو درآورند.

وی اظهار داشت: در طول چهار دهه ای که از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد، دشمنان تلاش داشتند تا با توطئه هاف تحریم ها و فشارهای اقتصادی ملت را به زانو درآورند اما ملت ایران با ایستادگی و مقاومت نقشه انان را نقش بر آب کرده است.

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه افزود: ضروری است تا ارزش های دفاع مقدس را به نسل جدید برسانیم و نسل های جدید و بعدی نیز با مقاومت برای رسیدن به قله های پیشرفت، اقتدار و سربلندی در همین مسیر حرکت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد نیز در این جلسه گفت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب است و باید دستاوردهای دفاع مقدس را برای نسل جوان بازگو کنیم چرا که امروز هر چه داریم به برکت دوران دفاع مقدس است که به الگوی برای بسیاری از کشورها تبدیل شده است.

سرهنگ مجید سوری با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس رژه نیروی های موتوری در سطح شهر بروجرد، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با امام جمعه و برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، اعزام گروههای جهادی و تیم های پزشکی به مناطق و روستاهای شهرستان بروجرد و نواخته شدن زنگ مقاومت در طرح بازگشایی مدارس می باشد.

وی اظهار داشت: از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس برگزاری یادوراه شهدا در محلات مختلف شهرستان بروجرد است.

هفته دفاع مقدس هرساله از ۳۱ شهریوربه مدت یک هفته در سراسر کشور برگزار می شود.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.