زهرا نظری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این مجموع  ۱۹ هزار و ۱۷۷ نوآموز بدو ورود به دبستان ارزیابی شدند که ۱۵ هزارو  ۱۷۷ نفرپس از سنجش وارزیابی با دریافت تاییدیه جهت ثبت نام به مدارس عادی معرفی و تعداد  چهار هزار نفر نیز جهت ارزیابی بیشتر به مرحله تخصصی وضعیت بینایی ،شنوایی ،جسمی–حرکتی و آمادگی تحصیلی ارجاع شدند.

وی با بیان اینکه تعداد ۲۷۲ نفر ازدانش‎آموزان متقاضی جهش تحصیلی نیز مورد ارزیابی هوشی  قرار گرفتند، اظهار داشت: طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی از تاریخ ۱۲مردادماه آغاز و تا پایان شهریور ماه در ۱۵ پایگاه مقدماتی و تخصصی در ۹ شهرستان خرم آباد (۳پایگاه) ،بروجرد  (۲پایگاه) ، کوهدشت (۲پایگاه ) ،دورود ،ازنا ،الیگودرز ،الشتر ،پلدختر و نورآباد (هرکدام یک پایگاه ) ادامه خواهد داشت.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی لرستان ادامه داد: درصورت نیاز، فعالیت برخی از پایگاه‎های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تمدید خواهد شد.

نظری اضافه کرد: از آغاز کار سنجش نوآموزان پیش دبستانی تاکنون نیز پنج هزار و ۷ نوآموز مورد ارزیابی قرار گرفته‎اند که از این تعداد چهار هزار و ۱۶ نفر به مدارس عادی معرفی و ۹۹۱نفر جهت ارزیابی بیشتر به مرحله تخصصی وضعیت بینایی ،شنوایی ،جسمی – حرکتی و آمادگی تحصیلی ارجاع شده است.

۷۲۷۴/۶۰۵۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.