به گزارش ایرنا علاءالدین بروجردی عصر جمعه در دومین دوره آموزشی تشکیلاتی طرح شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد برگزار شد، افزود: هر چه داریم از کربلا و عاشورا داریم و این رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: تشکیل حکومت اسلامی جهانی که با حضور امام عصر(عج) اتفاق خواهد افتاد و انقلاب اسلامی پیش زمینه انقلاب جهانی حضرت حجت(عج) است که امام خمینی در آغاز انقلاب فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و این سخن با پشتوانه الهی گفته شد.

بروجردی اظهار داشت: فروپاشی ابرقدرت جهانی مانند شوروی محقق شد و ابرقدرت دیگر جهان، آمریکا به زودی فرو خواهد پاشید.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از ۴۰ سال با استواری و به پشتوانه رهبری فریاد می زنیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی گفت: در لبنان حزب الله معادله منطقه را تغییر داده و این بینش انقلابی امام(ره) و رهبری است و آمریکا و اسراییل خواستند حزب اله را از صحنه محو کنند.

وی تاکید کرد: اسرائیل با بزرگترین ارتش دنیا بعد از ۳۳ روز، رژیم صهیونیستی تسیلم شد و این اقتدار اسلام و حزب الله است و امروز سید حسن نصراله اعلام می کند
به همه انقلابیون کمک می کنیم زیرا آنان خط مقدم مقاومت ما است.

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: خط مقدم ما سوریه، لبنان و عراق است و در جای جای دنیا پیروان امام حسین(ع)عضو جبهه مقاومت هستند.

وی اضافه کرد: یمن یک کشور ضعیف است و عربستان با تجهیزات و امکانات بسیار نظامی به آنان حمله کرد و امروز همه کارشناسان معتقد به شکست عربستان در یمن است و به دنبال خروج آبرومند از یمن است و ما منادی بزرگ اسلام در جهان اسلام هستیم.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.