به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس مجتبی دالوند در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی لرستان با اشاره به تعهدات شرکت آب و فاضلاب روستایی برای آبرسانی به دهستان‌های محروم استان، اظهار داشت: احداث مخزن آبرسانی در دو روستای بخش «پاپی» یکی از این تعهدات بوده که زودی با همکاری سپاه این امر عملیاتی خواهد شد.

اختصاص یک هزار و ۳۰۰ متر لوله آبرسانی به مردم روستاها

وی با اشاره به اختصاص یک هزار و ۳۰۰ متر لوله آبرسانی به مردم روستاهای «مهوک»، گفت: سپاه استان کار احداث مخزن آبرسانی روستاهای دیگر «حیان» و «تیان» را انجام داده و تامین الکتروپمپ این روستاها نیز از طریق شرکت ابفار انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: یک روستا در شهرستان الیگودرز نیز با همکاری سپاه برای آب رسانی در دستور کار است که شرکت ابفار تعهداتش را انجام داده و منتظر همکاری قرارگاه برای ادامه پروژه کیش گله بید هستیم.

دالوند با اشاره به آبرسانی به یک روستای در منطقه چگنی در قالب این تعهدات، افزود: مطالعات روستاهای مناطق محروم پلدختر نیز انجام شده و یک روستا نیز در شهرستان دلفان برای آبرسانی در دستور کار است.

شبکه آبرسانی ۷۰ روستا بازسازی شد

وی با اشاره به مطالعه چند روستا در شهرستانهای کوهدشت، الیگودرز و… گفت: در جریان سیلاب شبکه آبرسانی ۹۶۴ روستای استان آسیب دید که شبکه آبرسانی ۷۰ روستا بازسازی شده و ما بقی نیاز به اعتبار دارندو با توجه به اینکه بصورت موقت راه اندازی شده اند جهت بازسازی دائمی نیاز به اعتبار دارند.

دالوند، گفت:۲۰ میلیارد تومان برای بازسازی شبکه آبرسانی روستایی استان اختصاص پیدا کرد، مناقصه ۱۰ پروژه آبرسانی انجام شده و حدود ۳۵ میلیارد تومان نیز تجهیزات خریداری شده و روستاها به صورت موقت آبرسانی شده‌اند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1254886
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.