حشمت اله بهمنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از سیل فروردین ماه خسارات سنگینی به زیرساخت های شهرستان دلفان بخصوص زیرساخت های شهری نورآباد وارد شد که جبران بخشی از این خسارات نیازمند پیگیری و مطالبه گری مدیران شهرستانی است.

وی بیان کرد: در این راستا با ارائه آمار و اطلاعات خسارات وارده به مدیریت استانی پیگیری های فراوانی صورت گرفت و حتی از ظرفیت هلدینگ های اقتصادی نیز استفاده گردید تا بخشی از خسارات سیل جبران گردد.

فرماندار دلفان تاکید کرد: با رایزنیها و پیگیریهای صورت گرفته اعتبارات خوبی به شهرداری نورآباد تخصیص یافت و با این اعتبارات اقدامات چشمگیری درعمران و آبادانی شهری انجام گرفت که امیدوار کننده است.
بهمنی اظهارداشت: با مکاتباتی که با بانک توسعه و تعاون استان انجام شد مقرر گردید مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای احداث پل منصورآباد تخصیص داده شود.

وی با اشاره به حجم وسیع فعالیت های عمرانی در سطح شهر نورآباد اضافه کرد: تکمیل پل ارتباطی منصورآباد در کمترین زمان ممکن، اجرایی شدن طرح تعریض پل های کوی پاسداران و خیابان شهرداری، اجرای طرح های بهسازی دیواره های ساحلی رودخانه های گچینه و بادآور و آسفالت ریزی در سطح معابر نیازمند اعتبارات سنگین است که با برنامه ریزی های انجام شده در حال پیگیری هستند.

فرماندار دلفان یادآور شد: طرح های جدید عمران شهری با توجه به اعتبارات پیش بینی شده اجرایی گردند.
شهر نورآباد با ۷۵هزارنفر مرکز شهرستان دلفان است که در ۷۵ کیلومتری شمال غربی خرم آباد مرکز استان لرستان قرار دارد.
۷۲۷۳/۷۲۷۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.