به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم آباد که با حضور سرپرست شهرداری در صحن علنی شورای شهر برگزار گردید اعضای شورای ضمن تاکید بر آسفالت خیابانها و کوچه ها از سرپرست شهرداری خواستند در این خصوص باتوجه به بازگشایی مدارس اقدامی سریع و عملیاتی انجام نماید.

در این جلسه علی ماکنعلی رییس شورای شهر خرم آباد در سخنانی ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورا گفت: متاسفانه در سطح شهر شاهد عرض کم کوچه ها هستیم و همچنین شکستگی جداول و موزاییک ها برای افراد مسن ایجاد دردسر و مزاحمت نموده و باعث نارضایتی شهروندان در این خصوص فراهم گردیده است .

شهرداری ظرف ۳ ماه شکستگی  موزاییک و جداول را برطرف کند

ماکنعلی در ادامه گفت: در این رابطه شهرداری ظرف ۳ ماه بررسی نماید تا وضع موجود در ارتباط جداول و موزاییک های شهر ترمیم و بازسازی گردند .

وی گفت: مدارس در آستانه بازگشایی هستند و جلوی مدرسه ها نیاز به خط کشی دارد و این موضوع نیز از مطالبات است که انتظار می رود ترتیب اثر داده شود.

در ادامه اسماعیل رضایی عضو دیگر شورا در سخنانی گفت: از موارد مورد دغدغه اعضای شورا بحث کمیسیون ماده ۱۰۰ و نحوه آسفالت سطح شهر می باشد که می بایست با برنامه ریزی های سرپرست شهرداری جلوی اعمال نفوذ و برخی روابط که در صدور آرا ممکن است اثر داشته باشد را گرفته و بشدت با تخلفات برخورد گردد.

عدالت در پخش آسفالت مناطق ۳ گانه شهر

رضایی گفت: عدالت در نحوه پخش آسفالت در مناطق ۳ گانه شهر ،خواسته ماست و در این زمینه شهرداری با اعمال برنامه زمان بندی نسبت به رعایت در آسفالت همه مناطق شهر اقدام کند و در راستای پاسخ به مطالبات شهروندان گام اساسی بردارد.

همچنین اردشیر دریکوند در جلسه رسمی شورا خطاب به سرپرست شهرداری گفت: مدارس در آستانه بازگشایی هستند و فصل بارندگی نیز نزدیک است لکه گیری و آسفالت خیابانها و معابر اطراف مدارس و مکانهای آموزشی در حال حاضر می بایست جز اولویتهای شهرداری باشد چرا که ازدحام جمعیت و تراکم دانش آموزان در آن ایام ممکن است در روند خدمات رسانی خلل ایجاد نماید .

برنامه ریزی جهت تسهیل عبور و مرور و کاهش ترافیک در آستانه مهر ماه

دریکوند ادامه داد: برنامه ریزی جهت تسهیل عبور و مرور و کاهش ترافیک در آستانه مهر ماه از دیگر خواسته شوراست که مردم در ایام انتقال دانش آموزان خود به مدارس با ترافیک کمتری روبرو شوند.

زهرا نظری عضو هیات رییسه و منشی شورا نیز بر توجه ویژه بر آسفالت معابر تاکید کرد و در سخنانی گفت: دغدغه همه اعضای شورا آسفالت کوچه ها و خیابانهای شهر است و انتظار می رود این موضوع در اولویت برنامه های شهرداری قرار گیرد.

ایجاد فضای تعامل  در شورای شهر و شهرداری

نظری ادامه داد: تعامل بسیار مثبتی بین اعضای شورا و شهرداری حاکم است و فضای خدمات رسانی به مردم کاملا مهیاست و در این فضا نهایت استفاده را باید به نفع عموم مردم برد.

زهرا نظری ادامه داد: از اصحاب رسانه انتظار می رود نسبت به اطلاع رسانی برنامه های شورا و شهرداری و مصوبات صحن علنی جهت آگاه سازی افکار عمومی اقدام کنند و در این زمینه نهایت تلاش و همکاری خود را با شورای شهر داشته باشند.

انتقاد از وضعیت ساختمان اداری شهرداری منطقه ۳

همچنین ولی اله رستمی نژاد عضو دیگر شورای شهر نسبت به وضع موجود ساختمان اداری شهرداری منطقه ۳ انتقاد کرد و خواستار تعیین تکلیف این ساختمان باتوجه به فرسودگی آن و ضرورت نگهداری و حفظ و حراست از اموال شهرداری و پرونده های مردم شد.

در ادامه رضا بردبار سرپرست شهرداری خرم آباد در راستای پاسخگویی به دغدغه ها و مطالبات اعضای شورای شهر توضیحاتی ارائه داد و قول داد در کوتاه ترین زمان نسبت به اجرای خواسته ها که از معضلات شهروندان خرم آبادی بوده اقدام اساسی نماید.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1253824
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.