به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان افزود: مدیریت بحران نیاز به همکاری و مساعدت ادارات مختلف دارد تا بتوانیم مانند حادثه سیل فروردین امسال خسارات را کاهش دهیم.

وی اظهار داشت: در مواقع بحران همه امکانات دولتی ادارات باید به بکار گرفته شود و با مدیریت سریع و به موقع از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

فرماندار بروجرد با اشاره به سیل امسال در لرستان بیان کرد: اداره کل راهدای لرستان به تعهدات خود عمل نکرده و اعتبارات لازم برای بازسازی راهها و پل های تخریب شده در بروجرد را تخصیص نمی دهد.

رحیمی با ضعیف خواندن عملکرد راهداری لرستان در شهرستان بروجرد بیان کرد: مقصر اصلی همه مشکلات به وجود امده در حوزه راههای شهرستان بروجرد بعد از وقوع سیلاب اداره کل راهداری لرستان است.

وی اظهارداشت: گزارشات هواشناسی حاکی از افزایش بارندگی ها از مهرماه امسال است و باید آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی سیل داشته باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی بروجرد گفت: ۱۳۷ روستای شهرستان بروجرد در سیل امسال آسیب دیدند که تاکنون ۲۵۳ میلیون تومان هزینه شده است.

عزت اله نباتی افزود: در جریان سیل امسال ۶۲ میلیارد تومان برآورد خسارت به بخش کشاورزی و زیر ساختها بوده است که بیشترین خسارت به بخش زراعت بوده است.

وی اظهار داشت: ۲ هزار و ۱۰۲ پرونده در راستای آسیب های سیل به کشاورزان تشکیل شده است که تاکنون ۸۹۰ میلیون تومان خسارت پرداخت شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی بروجرد گفت: پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در جریان سیل به بخش منابع طبیعی و حوزه آبخیزداری خسارت وارد شده که تاکنون ۱۰۰ میلیون تومان خسارت دریافت کرده ایم.

امیر ثقلینی افزود: یک میلیارد تومان در جریان سیل اخیر برای منابع طبیعی تامین اعتبار شده است که با توجه به وضعیت منابع طبیعی بروجرد اخذ اعتبارات بیشتر ضروری است.

مدیر امور آب منطقه ای بروجرد گفت: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار امور اب منطقه ای استان لرستان به بروجرد رسیده است .

۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.