به گزارش ایرنا، جاسم محمدی فارسانی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: جشن عاطفه‌ها در سه مرحله با شعار بارنگ مهر رویایی بسازیم از تاریخ ۷ شهریور روز پنج‌شنبه در پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مدارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراحل دوم و سوم جشن عاطفه‌ها افزود: به‌منظور جذب مشارکت مردمی فرآیند برگزاری مرحله دوم مصلاهای نماز جمعه و مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد از تاریخ ۸ شهریور و مرحله سوم با حضور دانش آموزان ۱۰ مهرماه در مدارس استان انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان به روش های مشارکت در کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت اشاره کرد و اظهار داشت: پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها، ادارات کمیته امداد سراسر استان، مراکز نیکوکاری و مدارس به‌صورت حضوری کالای موردنیاز دانش آموزان شامل (پوشاک، لوازم‌التحریر، کیف، کفش و...) را جمع‌آوری می‌نمایند علاوه بر آن کد دستوری #۱*۸۸۷۷* به‌صورت آنلاین و انتخاب منطقه جغرافیایی و محل هزینه کرد کمک اهدایی تخصیص‌یافته است.

وی  گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از طریق کمیته امداد و مسئولین مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

محمدی فارسانی با تأکید بر اینکه ۱۳ هزار ۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد می‌باشد افزود: در سال جاری دو میلیارد تومان اعتبار از محل ردیف بودجه این نهاد برای حمایت تحصیلی و تأمین لوازم‌التحریر تخصیص‌یافته است.

۷۲۷۴/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.