به گزارش فریدون خودنیا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در قالب تفاهم نامه همکاری با سپاه استان برای محرومیت زدایی در دهستان‌های محروم، کار روشنایی معابر، برق رسانی به ایستگاههای پمپاژ آب، رفع ضعف ولتاژها عملیاتی شده و کار برق رسانی روستایی نیز در حال انجام است.

وی بیان کرد: خط اصلی برق رسانی به منطقه تخت جان تا پایان مهرماه به اتمام می‌رسد همچنین تا پایان سال روستاهای این منطقه به طور کامل برق رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان افزود: تعدادی روستا در منطقه " کشور" خرم آباد وجود دارد که اهالی آنها کوچ رو هستند و برق رسانی برای این روستاها مشکل است.

خودنیا اضافه کرد: برای برق رسانی به منطقه پز یک، ۲ و سه به همراه ۶ روستای دیگر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تأمین شد.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون تمام روستاهای شهرستان‌های ازنا و سلسله برقدار هستند، تاکید کرد: در شهرستان بروجرد نیز تنها یک روستا باقی مانده که برق رسانی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به وجود ۶۲۵ هزار مشترک برق شهری و روستایی یادآور شد: از مجموع ۲ هزار و ۸۶۴ روستای استان تا کنون ۲ هزار و ۷۱۵ مورد آن برقدار شده اند.

۷۲۷۳/۳۲۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.