به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی آشتاب در نشست تخصصی با تشکلهای تعاون استان با بیان نقش مهم کار گروهی و استفاده از خرد جمعی در توسعه اقتصاد کشور اظهار داشت : ماهیت بخش تعاون با استفاده از سرمایه‌های خُرد شکل‌ می‌گیرد و  تجمیع سرمایه از طریق جذب سرمایه‌های خرد دارای دوام و قوام بیشتر در اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار است .

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان در ادامه افزود : تعاونی‌ها به عنوان بنگاه‌ های اقتصادی مردم‌ نهاد با سرمایه مردمی، برای مردم و با مدیریت مردم فعالیت می‌کنند و نقش مهم و موثری در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به خصوص رونق تولید دارند.

هفته تعاون فرصتی برای معرفی توانمندی ها 

وی هفته تعاون را فرصتی برای معرفی  توانمندی ها و کارهای صورت گرفته در بخش تعاون عنوان کرد و گفت :امروز در بخش تعاونی ها شاهد توسعه و پیشرفت هستیم که نمونه بارز آن معرفی تعاونی های برتر ملی در چند سال اخیر  است .

آشتاب اظهار کرد: تعاونی های دانش بنیان ما از طرح های موفق است، در کنار مسائل و مشکلات نقاط قوت را باید بزرگ نمایی کنیم چراکه موجب الگوگیری و الگو پذیری دیگران می شود.

تحویل ۱۱ هزار واحد مسکونی از سوی تعاونی های لرستان

وی با بیان اینکه کانون کارآفرینان استان ظرفیتی بوده که منافع استان و ملی را می بینند و به فکر مردم هستند، گفت: در حوزه مسکن تعاونی های ما موفق عمل کردند و ۱۱ هزار واحد مسکونی تحویل داده شده است.

۵۰۰ تعاونی در لرستان فقط مخصوص بانوان است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فعالیت تعاونی های ویژه بانوان بیان داشت: نزدیک به ۵۰۰ تعاونی در لرستان فقط مخصوص بانوان است.

وی روح تعاون را روح گروهی و جمعی عنوان کرد و افزود: در عین اینکه می توانیم دیدگاه های سیاسی مختلفی داشته باشیم، می توانیم با هم همکاری کنیم و از توانمندی ها در رشد و پیشرفت و توسعه بخش تعاونی بهره مند شویم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1250983
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.