به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد کیانی عصر یکشنبه در جمع پرسنل پادگان مهندسی بروجرد با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) افزود: امام حسین(ع) برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید.

وی اظهار داشت: عمل به امر به معروف و نهی از منکر واجب بوده و ترویج این فریضه مهم در جامعه ضروری است.

حجت الاسلام کیانی با تاکید بر اینکه فلسفه قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود، بیان کرد: باید در عزاداری ها این ایام و تمام شئون زندگی انسان این مهم مورد توجه قرار گیرد.

مسئول عقیدتی، سیاسی مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد اضافه کرد: خداوند اولین کسی است که انسان را امر به معروف و نهی از منکر می کند و در همه زمینه ها باید تقوا را رعایت کنیم و زندگی بدون گناه را در دستور کار داشته باشیم تا به سعادت برسیم.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر واجب است و همه باید نسبت این امر اهتمام ورزند به طوری که همه وظیفه دارند جامعه را به‌ سمت معروف و کارهای نیکو حرکت دهند و از سوی دیگر از منکر و بدی‌ها دور نگه دارند.

حجت الاسلام کیانی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: نهادینه کردن این فرهنگ مهم در جامعه سبب کاهش گناه و ناهنجاری های اجتماعی می شود.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.