به گزارش خبرآنلاین لرستان ،دکتر سید موسی خادمی  در مراسم  افتتاح پروژه‌های مناطق روستایی که از طریق ویدئو کنفرانس با حضور ریاست جمهور برگزار شد،گفت  امروز شاهد افتتاح پروژه‌های زیرساختی روستایی در استان  هستیم جمعیت روستایی لرستان ۶۱۵ هزار نفر و استان دارای ۲۸۶۱ روستا است .

وی افزود :  پراکندگی روستایی موجب شده تا ارائه خدمات واحد به روستائیان با چالش‌هایی همراه باشد.

افتتاح گازرسانی به ۱۰۰ روستا

استاندار لرستان  با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۰۰ روستا هستیم اظهار داشت:طی شش سال دولت تدبیر و امید ۱۶۴۳ روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.

خادمی در ادامه به خدمات دولت در مناطق سیل زده استان اشاره کرد وگفت: با حمایت های دولت اقدامات خوبی در مناطق سیل زده استان انجام شد وشاهد رفع  مشکلات  هستیم .

 او با تاکید بر اینکه با محدودیت های اعتباری مواجه هستیم ،یادآورشد:  البته دولت در چند روز اخیر اعتبارات خوبی در جهت  احداث زیرساخت ها به  مناطق سیل زده اختصاص داده است  ولی  لازم است  این اعتبارات به ویژه در شهرستانهای پلدختر و چگنی بیشتر شود.

برق رسانی به ۲۳ روستای لرستان

استاندار لرستان بهره برداری از پروژه های گازرسانی به ۱۰۰ روستا با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان ؛آبرسانی به همچنین ۵۸ روستا با جمعیت ۳۹۶۹ با اعتبار ۳۴.۲ میلیارد تومان ،برق رسانی به ۲۳ روستای لرستان با صرف اعتبار ۷.۵ میلیاردتومان وهمچنین ۹۰کیلومتر روکش راه روستایی واحداث  ۱۰ کیلومتر راه روستایی را  پروژه های زیرساختی عنوان کرد که امروز به افتتاح رسیدند.

سید موسی خادمی در پایان عنوان نمود : در حوزه ارتباطات نیز ۲۷۳ روستا با اعتبار ۹ میلیارد تومان به خدمات تلفن همراه و اینترنت دسترسی یافتند .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1245908
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.