به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد با اشاره به پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی در منطقه افزود: آزادی نفت کش ایرانی توسط انگلستان قبل از آزادی نفت کش انگلیسی یک پیروزی بزرگ برای ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: پیوستن ۲ هزار نفر از کسانی که در ائتلاف عربستان و امارات بودند به مقاومت مردم یمن یکی دیگر از پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت در منطقه است.

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاه به دیدار هیات یمنی با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: رهبر مردم یمن در پیامی به رهبر معظم انقلاب گفت: ما ولایت شمار را امتداد خط پیامبر اسلام(ص) و ولایت حضرت امیر المومنین(ع) می دانیم که برای ما روحیه بخش و مایه خیر و برکت است.  

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: مسئولان دولت کشورمان دیگر به دنبال مذاکره با اروپا و امریکا نباشند و با تکیه بر ظرفیت های داخلی مشکلات را حل و فصل کنند.

وی ادامه داد: کارهای بزرگی در زمینه تولید و مسائل اقتصادی در دولت انجام شده که در آینده نزدیک شاهد نتایج خوب آن خواهیم بود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالگرد کوتادی ۲۸ مرداد گفت: کودتای آمریکایی و انگلیسی ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ در ایران به علت جدایی رئیس دولت از مردم و علما باعث شد، که دولت مصدق سقوط کند و در کوتاه ترین زمان امریکا و اسرائیل به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: آیت الله کاشانی بارها توطئه ۲۸ مرداد امریکا و انگلیس را به مصدق هشدار داده بود ولی مصدق گوش نکرد و شکست خورد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به روز جهانی مسجد اظهارداشت: مساجد نقش مهمی در جامعه اسلامی دارند و باید قدر مسجد را دانست و باعث رونق آنان شویم.

وی بیان کرد: خواندن یک نماز در مسجد برابر با خواندن ۴۰ سال نماز در منزل است و انسان هنگامی که وارد مسجد می شود جز عمر او محسوب نمی شود و فقط برای انسان حسنه نوشته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: باید تلاش کنیم با حضور باشکوه در مساجد و اقامه نماز، مساجد را رونق بخشیم.

وی با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز آزادی آزادگان ادامه داد: آزادگان ذخیره بزرگی برای نظام هستند و تا زمانی که در جبهه بودن مردانه جنگیدن و زمانی که به اسارات دشمن درآمدند با شجاعت و استقامت و صبر و بردباری و تحمل شکنجه های سخت دشمنان باعث متحیر شدن دشمنان شدند.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.