مدیرکل آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: برخی منابع تامین آب ما از نظر کیفیت دچار مشکل شده اند و به مرور باید این منابع تامین آب را عوض کنیم و مشکل کیفیت آب شرب را تا پایان سال رفع کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، علیرضا کاکاوند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۷ روستای لرستان به صورت ثابت با تانکر آبرسانی می شود، اظهار داشت: برخی روستاها نیز به دلیل افت ولتاژ برق یا قطعی برق دچار قطعی آب می شوند و به صورت موقت با تانکر آب رسانی می شوند.

وی یادآور شد: برخی روستاها نیز به دلیل استفاده غیرمجاز آب شرب در حوزه آبیاری باغات و مزارع، به صورت موقت با تانکر آب رسانی می شود.

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی منابع تامین آب ما از نظر کیفیت دچار مشکل شده اند، گفت: به مرور باید این منابع تامین آب را عوض کنیم و مشکل کیفیت آب شرب را تا پایان سال رفع کنیم.

کاکاوند با بیان اینکه در مجموع ۱۹۰ روستا را در سال جاری آب رسانی می کنیم، تصریح کرد: آب روستاهایی که در جریان سیل فروردین ماه دچار مشکل شده بودند به صورت موقت وصل شده است و در حال تامین آب پایدار آن ها هستیم که این فرآیند مراحل پایانی خود را می گذراند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.