مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در راستای مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی در قالب قرارگاه جهادی و کمک به مردم مناطق محروم و حادثه دیده واحد بروجرد کلینیک سیار دندانپزشکی خود را به مناطق حادثه دیده استان گلستان اعزام نمود.

علی زندی مهر افزود: بنا بر تأکیدات ریاست هیأت مؤسس و هیأت امنا و ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی، مبنی بر کمک به مردم و محرومیت زدایی از مناطق حادثه دیده و کمتر برخوردار و مساعدت معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در مأموریت محوله با همکاری بنیاد اجتماعی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) واحد بروجرد در حال خدمات رسانی به صورت کاملاً رایگان به هموطنانمان می باشد.

وی اظهارداشت: قرارگاه جهادی بمدت سه روز در مناطق محروم استان گلستان از جمله گمیشان واقع در ۵۰ کبلومتری گرگان مستقر شده است.

 زندی مهر بیان کرد: این اتوبوس با ۲ یونیت و یک تیم ۱۰ نفره از دندانپزشکان مجهز به بهترین و بروز ترین تجهیزات خدمات دندانپزشکی را به مردم گلستان ارائه خواهند داد.
وی بیان کرد: کلینیک دندانپزشکی بروجرد یکی از بروز ترین کلینیک های سیار کشور است که خدمات عصب کشی، جراحی، ترمیم دندان را به مردم مناطق محروم استان گلستان  ارائه می دهد.
زندی ادامه داد: این اتوبوس در سیل اخیر لرستان در منطقه پلدختر نیز خدمات رسانی داشته است.

۶۰۵۲/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.