سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به مشکلات صنفی و معیشتی خبرنگاران، گفت: ما مدیران نیز باید اجازه نقد منصفانه را بدهیم و از نقد سازنده استقبال کنیم و نهایت تلاش خود را انجام دهیم که کرامت خبرنگاران حفظ شود.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، احمدحسین فتایی در آیینی که به‌مناسبت روز خبرنگار در تالار شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، ضمن تبریک این روز، گفت: روز خبرنگار مزین است به نام شهید صارمی که در این راه از جان خود گذشت.

وی با اشاره به این‌که خبرنگاران در امیدبخشی به جامعه تأثیرگذار هستند، عنوان کرد: رسانه رکن چهارم دموکراسی بوده و خبرنگاران وجدان بیدار و چشم بصیر جامعه هستند.

فتایی با بیان این‌که خبرنگاران در برملا کردن توطئه‌های دشمنان همواره نقش مؤثر داشته و دارند، اظهار کرد: همچنین در حادثه سیل فروردین‌ماه امسال اولین کسانی‌که در محل حضور داشتند خبرنگاران بودند و می‌توان گفت که خبرنگاران خط مقدم این جبهه بودند.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به مشکلات صنفی و معیشتی خبرنگاران، گفت: ما مدیران نیز باید اجازه نقدمنصفانه را بدهیم و از نقد سازنده استقبال کنیم و نهایت تلاش خود را انجام دهیم که کرامت خبرنگاران حفظ شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.