معاون تبلیغات اسلامی لرستان از قرائت دعای عرفه در یک‌صد نقطه استان خبر داد و گفت: دعای عرفه در استان در مصلی‌های نماز جمعه، گلزار شهدا و مساجد قرائت می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه لرستان، با بیان این‌که عرفه روز معرفت و شناخت است و وسیله‌ای برای تقرب به درگاه خداوند است، گفت: در چنین روزی زمینه برای توبه و اجابت دعا فراهم شده و کافی است در این مسیر قرار بگیریم و بار دیگر بندگی کنیم و با دست پُر از این جلسات برگردیم و بتوانیم با زمزمه‌های دعا و راز و نیاز، ره توشه‌ای برای آخرت برداریم.

وی با بیان این‌که عبادت در این روز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است پس تلاش کنیم تا از این فرصت بهترین بهره را ببریم، افزود: مراسم دعای عرفه در ۱۰۰ نقطه استان لرستان قرائت می‌شود و در کنار قرائت دعای عرفه برنامه‌ها و ادعیه‌های دیگری هم خوانده می‌شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برنامه محوری قرائت دعای عرفه روز یک‎شنبه، بیستم مرداد ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر در مصلی الغدیر خرم‎آباد با حضور مداحان و سخنرانان کشوری و استانی، بیان کرد: دعای عرفه در لرستان در مصلی‌های نماز جمعه، گلزار شهدا و مساجد قرائت می‌شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.