به گزارش ایرنا،  سرهنگ محمد برامکی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران الیگودرز در دفتر فرماندهی بسیج شهرستان افزود: روز خبرنگار در ایران پیشینه مقدسی دارد و بنای آن را با روز شهادت شهید خبرنگار شهید صارمی همزمان شده است.
وی اظهارداشت: خواسته مقام معظم رهبری از خبرنگاران این است که شفافیت و حقیقت را بیان  کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز با اشاره به اینکه خبرنگاران فرشته های بدون مرز هستند، بیان کرد: خبرنگاران سیاه نمایی نکنند و نیمه پر لیوان را ببینند و خبرهای مفید را به جامعه تزریق کنند.
سرهنگ برامکی با بیان اینکه خبر رسانی و آمارها باید دقیق صورت بپذیرد، اضافه کرد: اخبار غلط موجب بروز مشکلات و نگرانی می شود.
وی با تقدیر از خبرنگاران الیگودرز ادامه داد: مسائل فرهنگی را باید به طور ویژه نگاه کرد و باید به سمتی گام برداریم که مسائل فرهنگی را بزرگ کنیم.
وی با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات و امکانات در برخی نقاط به درستی صورت نگرفته است، گفت: نیاز است عدالت به درستی رعایت شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز با بیان اینکه کار مهم امسال ما انتخابات است، افزود: انتخابات در کشور ما یک پشتوانه برای مسئولان است و موجب تعالی کشور می شود.
وی اظهارداشت: نماینده ای که انتخاب می شود باید مسائل اساسی مردم را مد نظر قرار دهد.
سرهنگ برامکی گفت: نباید مسائل فرعی را  جایگزین مشکلات اصلی کرد و معضلات اقتصادی  و فرهنگی مردم از مهمترین مسائل اصلی است.
وی بیان کرد: هدف اول همگان باید حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات باشد و بسیج به این مهم کمک می کند.
به گزارش ایرنا  در این مراسم از خبرنگاران شهرستان الیگودرز توسط فرمانده ناحیه الیگودرز تجلیل شد.

۷۲۷۳/۷۲۷۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.