سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان می‌گوید: این اداره در بحث ازدواج آسان فعالیت‌های خوبی دارد.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سید علی کریمی در جشنواره ازدواج و خانواده، اظهار کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم و شرایط و بستر را برای ازدواج آسان فراهم کنیم.
وی ادامه داد: از زوج‌های موفق و به ویژه کسانی که در بحث ازدواج آسان، مروجین این امر و سایر افراد یا نهادهایی که در این مسیر کمک کرده‌اند، تشکر می‌کنم.
کریمی یادآور شد: امروزه سیاست وزارت ورزش و جوانان این است که برای ازدواج آسان شرایط مهیا شود و خانواده‌ها خیلی سخت‌گیری نکنند. باید به تأسی از فرهنگ ناب ایرانی-اسلامی در راستای ازدواج آسان تلاش کنیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه باید از هزینه‌های هنگفت پرهیز شود، تأکید کرد: همدلی زوجین و خانواده‌ها در این راه خیلی مهم است.
وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان لرستان در بحث ازدواج آسان فعالیت‌هایی داشته و دارد، تصریح کرد: مشاوره‌های پیش از ازدواج یکی از این برنامه‌ها بوده که تاثیر بسیار خوبی داشته است. برگزاری کلاس‌های کارگاهی و آموزشی یکی دیگر از برنامه‌ها بوده که خوشبختانه این مهم به خوبی اتفاق افتاده و به دنبال این هستیم که با فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن برخی از امور به سمت ازدواج آسان حرکت کنیم.
وی اضافه کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد در این زمینه به اداره ورزش و جوانان کمک‌های خوبی کرده‌اند.
کریمی گفت: از تمام زوج‌هایی که موفق بوده و برای ازدواج آسان تلاش کرده و برای سایرین الگو شده‌اند، تشکر می‌کنم.
به گزارش ایسنا، در این مراسم از فعالین، خیرین و مروجین حوزه ازدواج و زوج‌های موفق و برگزیده و نهادهای برتر در این حوزه تجلیل شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.