مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران با اشاره به غیرقابل ‌وصف بودن رنج‌ها و سختی‌های دوران اسارت اظهار کرد: آزادگان اردوگاه اسارت عراق را به مدرسه استقامت و صبر تبدیل کردند.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، نادر قربانی در شورای امور ایثارگران به رنج و سختی‌های وصف نشدنی دوران اسارت اشاره و اظهار کرد: رزمندگان ما با اعتقاد به خداوند متعال و توسّل به سرور و سالار شهیدان اردوگاه‌های دوران اسارت خود در عراق را به مدارس استقامت و صبر و ایثار تبدیل کردند.

وی با ذکر این مطلب که آزادگان مردان قبیله غیرت و استقامت هستند، ادامه داد: آزادگان با ورودشان به کشور نشاط و شادی را به جامعه آوردند و از چهره کشور غم‌زدایی کردند.

قربانی با اشاره به این‌که آزادگان در دوران اسیری بارها با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردند، اظهار کرد: بزرگداشت آزادگان به خاطر مقاومت و ایثار آنان است و تکریم آنان باید در طول سال و به‌صورت مستمر باشد چراکه آزادگان را همرزمان و یادگاران شهدا هستند که برگشتند تا خاطرات شهدا را بیان کنند که ما بدانیم هرچه داریم از دفاع مقدس است و اگر در دوران دفاع مقدس زن و مرد کمر به غیرت نمی‌بستند امروز ما این اقتدار را نداشتیم.

مشاور استاندار در امور ایثارگران با بیان این‌که ما امروز به برکت رشادت‌های جانبازان و آزادگان استکبار را سر جای خود نشاندیم که در این زمینه مشاوران ایثارگر ادارات به یک برنامه کوتاه برای تجلیل‌از مقام و جایگاه ایثارگران اکتفا نکنند.

قربانی به جای خالی مقاله نویسی و خاطره گویی دفاع مقدس و آزادگان اشاره و افزود: امسال برای تکریم از آزادگان یک بهره یشتری ببریم و هوشمندانه عمل کنیم.

مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران با تاکید بر تسریع در تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر، ادامه داد: تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر باید تسریع شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.