به گزارش ایرنا، جمال مومیوند روز دوشنبه درجلسه بررسی آخرین وضعیت لایروبی رودخانه‌های استان افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با هماهنگی شرکت آب منطقه‌ای برای تسریع در لایروبی و ساماندهی رودخانه‌های استان اقدام به صدور مجوز حمل مصالح حاصل از لایروبی رودخانه‌ها می‌کند.

وی اظهار داشت: با وقوع سیلاب در لرستان و آورد مناسب رودخانه‌های این استان، لایروبی رودخانه‌ها به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گرفته و با توجه به تاکید مدیریت ارشد استان با هماهنگی شرکت آب منطقه‌ای و سایر دستگاه‌ها این کار در حال انجام است.

مومیوند با اشاره به اینکه عملیات لایروبی در رودخانه‌های مختلف استان به ویژه مناطق شهری در حال انجام است ادامه داد: رودخانه‌های مسیر شهرستان پلدختر، معمولان، خرم‌آباد و دورود در مناطق رودخانه کشکان، خرم‌رود و تیره در اولویت لایروبی قرار دارند.

وی بیان کرد: با توجه به حجم بالای رودخانه‌ها و مسیل‌ها انتظار می‌رود فعالان بخش خصوصی استان شرایط را برای استفاده از این ظرفیت مهیا کنند تا علاوه بر لایروبی رودخانه‌ها شاهد توسعه و گردش اقتصادی در حوزه معدن استان باشیم.

وی اضافه کرد: فعالان بخش خصوصی و افراد واجد شرایط می‌توانند بدون هیچگونه محدودیتی در صورت داشتن ضوابط تعیین شده اقدام به لایروبی رودخانه‌ها و مسیل‌ها کنند و این سازمان تمام ظرفیت خود را برای حمایت از افراد متقاضی به کار می‌گیرد.

۷۲۶۹/۶۰۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.