رئیس اداره محیط زیست دلفان ️ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اعلام همیاران محیط زیست فعالیت مبنی بر فعالیت شکارچی غیرمجاز در منطقه میربگ ماموران محیط زیست با هماهنگی دادستان شهرستان و اخذ مجوز لازم دربازرسی از منزل این شکارچی متخلف هشت قطعه جوجه پرنده را کشف  کردند.
وی اظهار داشت: تمام وسایل زنده گیری و تعداد ۱۲ قفس پرنده نامبرده کشف و ضبط شد و جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

متخلفان صید ماهی در دام محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست دلفان

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست دلفان بیان کرد: صیادان متخلف حین صید غیرمجاز ماهی در رودخانه گیزه رود توسط محیط بانان این اداره در دام قانون گرفتار شدند.

جعفر دولتشاه اضافه کرد: از این صیادان متخلف ۲ عدد موتور برق و تعداد ۱۵ قطعه ماهی کشف شد.

وی ادامه داد: متخلفان دستگیر شده غیربومی این شهرستان هستند و پرونده تخلف برای آنها تنظیم و به منظور رسیدگی و اعمال قانون به مراجع قضایی شهرستان دلفان معرفی شدند.

دولتشاه اظهار داشت: استفاده از موتور برق برای صید ماهی به لحاظ تاثیرگذاری در کاهش چشمگیر جمعیت ماهیان ممنوع است،  و به هیچ صیادی نیز مجوز استفاده از این وسیله داده نمی شود.
وی بیان کرد: متاسفانه صیادان با مبادرت به صید غیر مجاز ماهی ها، جمعیت این نوع آبزی را کاهش داده از طرفی زنجیره غذایی طبیعت را برهم می زنند.
شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قراردارد.

 ۷۲۷۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.