جانشین سازمان بسیج ادارات لرستان از فعالیت ۵۳۵ حلقه صالحین خبر داد و گفت: برنامه‌های متعددی از ابتدای امسال به ادارات استان ابلاغ کرده‌ایم که اکثراً در راستای مسائل فکری، فرهنگی، فضای مجازی و بخش فیزیکی و برنامه‌های ورزشی و تفریحی است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، هوشنگ دلفان در نشست پایگاه مالک اشتر اداره‌کل ورزش و جوانان استان با اشاره به فعالیت ۲۰۰ دستگاه از استان در حوزه بسیج ادارات، گفت: از این تعداد ۸۰ اداره‌کل در سطح استان با ما فعالیت مطلوبی دارند.

وی همچنین از فعالیت ۵۳۵ حلقه صالحین خبر داد و گفت: برنامه‌های متعددی از ابتدای امسال به ادارات استان ابلاغ کرده‌ایم که اکثراً در راستای مسائل فکری، فرهنگی، فضای مجازی و بخش فیزیکی و برنامه‌های ورزشی و تفریحی است.

دلفان بخش فضای مجازی را یکی‌ از محورهای مدنظر بیگانگان دانست و گفت: بسیج ادارات در ۲۳ رده مختلف فرهنگی، هنری، اقتصادی، اجتماعی و... فعالیت دارد که بیشترین تمرکز خود را بر روی این محور گذاشته است.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات فرمانده پایگاه مالک اشتر گفت: این حوزه علاوه‌بر وظایف خود در سطح بالاتر نیز همکاری و تعامل داشته است امیدواریم این تعامل ادامه داشته باشد.

محمد دالوند، فرمانده حوزه مقاومت حضرت امیر(ع) ادارات کل لرستان نیز در این نشست بر حمایت از کارکنان بسیجی تأکید کرد و گفت: کارمندان بسیجی ظرفیت خوبی برای ادارات استان هستند و هر جا نیروهای انقلابی عهده‌دار کار شوند موفقیت بیشتر است.

وی از استقرار میز خدمت در مساجد استان خبر داد و افزود: از کارمندان تخصصی در هر دستگاهی برای تکریم ارباب‌رجوع در مساجد استفاده خواهیم کرد.

دالوند این طرح را مشابه طرح میز خدمت در نماز جمعه عنوان کرد و ادامه داد: در راستای تکریم بیشتر مردم این خدمت توسط کارمندان بسیجی ادارات در مساجد انجام خواهد گرفت.

سیدعلی کریمی، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان نیز در این نشست عنوان کرد: خوشبختانه با کمترین بودجه و امکانات اقدامات خوبی در این اداره در حوزه بسیج انجام گرفته است؛ ورزش لرستان دارای ظرفیت خوبی است و برنامه‌ریزی در این حوزه یک ضرورت است.

وی افزود: وجود ورزشکارانی مانند آزیتا شکاری قهرمان جودوی رقابت‌های کارگران جهان را که در مسابقات اخیر با یک حرکت فرهنگ‌ساز با رعایت شئونات اخلاقی مایه افتخار لرستان شد مایه افتخار بوده و حمایت از این افراد در برنامه امورات بسیجی است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.