به گزارش ایرنا ، سید امین قاسمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این میزان از اقامت گردشگران در هتلها، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگهاهی بوم گردی، مجتمع های گردشگری، مهمانسراها، اقامتگاه های موقت و سایر مراکز اقامتی استان ثبت شده است.

وی با اشاره به بازدید مستمر از مراکز اقامتی و گردشگری استان افزود: در این مدت نیز ۵۴۳ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، ۵۹۹ مورد بازدید از رستورانهای و مراکز پذیرایی و بین راهی، ۳۰۲ مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در چهار ماهه نخست سال ۹۸، تعداد ۶ مورد شکایت از خدمات رسانی مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی استان واصل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: اکنون ۳۸ مرکز اقامتی در استان وجود دارد و این مراکز دارای ظرفیت یک هزارو ۵۰۰ تخت اقامتی هستند.

وی اظهار داشت: ۶ اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت ۳۵۰ تخت اقامتی ،۱۷ مجتمع گردشگری و ۲۹ دفتر خدماتی در این استان فعال است.

وی ادامه داد: ۱۴۲ واحد اقامتی از جمله هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی سفره خانه‌های سنتی و مجتمع‌های خدماتی بین راهی در این استان وجود دارد که به مسافران خدمات لازم را ارائه می‌دهند.
قاسمی افزود: ۲۲ هتل با ظرفیت یکهزار و ۷۰۵ تخت و ۱۰ مهمانپذیر با ظرفیت ۲۹۰ تخت در سطح استان لرستان فعال هستند.
وی اضافه کرد: این استان دارای ۱۵ سفره خانه سنتی و پنج مجتمع گردشگری است و موافقت نامه اولیه برای ایجاد ۹ مکان گردشگری جدید نیز در لرستان صادر شد.

/۶۰۶۰/۷۲۷۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.