معاون وزیر صمت بر لزوم همکاری بیشتر بانک‌های لرستان در بحث صنایع تبدیلی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، قبادی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: لرستان به لحاظ محصولات کشاورزی و معدنی دارای ظرفیت‌های مطلوبی است و می‌تواند به قطب کشاورزی و صنعتی در منطقه تبدیل شود.

وی با ذکر این مطلب که لرستان استانی است که تمام شرایط سرمایه گذاری را در خود دارد، ادامه داد: شرایط آب و هوایی و ظرفیت نیروی انسانی از مزایای دیگر استان است.

معاون وزیر صمت با یادآوری این مطلب که لرستان از مشکل اشتغال و بیکاری رنج می برد در حالی که سرشار از منابع آبی است: در مجموعه وزارتخانه صمت تمام امکانات برای رونق صنعت استان فراهم است و در حوزه ثبت شرکت‌ها، دادن مجوز، همکاری با سرمایه گذاران نهایت همکاری را داریم‌.

قبادی با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر بانک‌های استان در بحث صنایع تبدیلی، تصریح کرد: مشکلات صنعتگران، تجار و بازرگانان شامل مشکلات بیمه‌ای، مالیاتی و ارزش افزوده است که می‌توان آنان را در استان حل و فصل کرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت شیر پگاه لرستان توانایی جذب شیر تولیدی تمام استان را دارد، ادامه داد: لرستان به لحاظ دامپروری دارای پتانسیل‌های فراوانی است اما نتوانسته است در بخش صنایع تبدیلی صنعتی در حوزه دامداری توفیق داشته باشد.

معاون وزیر صمت با تاکید بر اینکه در بخش اتاق بازرگانی نیز استان لرستان فعال است، ادامه داد: در حوزه صنایع خام معدنی نیز باید کار کرد و صنایع تبدیلی را به استان آورد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.