مسئول حوزه نمایندگی ولی‎فقیه در سازمان آموزش، تحقیقات و ترویج کشاورزی کشور گفت: استقلال هر کشور کشاورزی آن است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سعیدیان در جلسه شورای "تات" که در محل سالن جلسات مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی و آموزش کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: استقلال هر کشور کشاورزی آن است.

وی تصریح کرد: ارزش پژوهش و تحقیقات از نظر اسلام و اهل بیت بسیار بالاست و در قرآن نیز آمده است که آیاکسانی‎که می‎دانند با کسانی‎که نمی‎دانند مساوی‎اند؟ لذا ارزش هر انسانی آگاهی و توانایی‎های اوست.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‎فقیه در سازمان آموزش، تحقیقات و ترویج کشاورزی کشور به اهمیت  کشاورزی اشاره کرد و افزود: کشاورزان گنج‎های الهی هستند، زراعت کبمیایی اکبر است، بهترین و حلال‎ترین کار کشاورزی بوده و این جایگاه بزرگی است بنابراین هر چه استعداد دارید در جهت کارهای مبنایی و دانش بنیان در حوزه کشاورزی به کار بگیرید.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدیان  ادامه داد: ثبات نظام به اقتصاد و از جمله کشاورزی و عدم نیاز به بیگانگان است،  نزدیک به ۷۰ درصد سخنان مقام معظم رهبری تکیه بر اقتصاد مقاومتی است و در نیل به این مهم و اجرای منویات رهبری حضور افراد با دانش و انجام کارهای پژوهشی جایگاه ویژه‌ای دارد.
وی با بیان سخنانی از امام صادق "علیه السلام"، افزود: بقاء اسلام و مسلمین به این است که اموال اقتصادی در اختیار افراد با دانش و فهمیده قرار بگیرد که بتوانند آن را درست به کار بگیرند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.