مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: تأسیس شورای نگهبان تدبیر انقلابی امام راحل بود.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی در دیدار با رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان لرستان که به مناسبت ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان صورت گرفت با تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس این نهاد حاکمیتی و موثر در پیشبرد اهداف انقلاب، اظهار کرد: تأسیس شورای نگهبان تدبیر انقلابی امام(ره) در حراست از دستاوردهای نظام بوده است.
وی به تلاش‌های دشمنان اسلام و انقلاب به ضربه زدن به این نهاد انقلابی اشاره کرد و افزود: رویکرد مستقل و انقلابی شورای نگهبان از ابتدای تأسیس تاکنون موجب دلسردی دشمنان انقلاب شده است.
تیمور سپهوند، رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان لرستان نیز در این دیدار با اشاره به نقش کمیته امداد در محرومیت‌زدایی و توجه به نیازمندان خواستار مشارکت خیران در محرومیت‌زدایی از خانوارهای نیازمند شد.
رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان استان با قدردانی از زحمات کمیته امداد در بحث کمک به سیل‌زدگان و محرومیت زدایی گفت: مشکلاتی در ساختار اداری و خدمت رسانی وجود دارد که باید اصلاح شود تا برنامه‌های خدمت رسانی مطلوب به مردم ارائه شود.
وی از همکاری کمیته امداد در برگزاری انتخابات و همکاری با این شورا در استان تقدیر کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.