سردار سعید محمد ساعتی پیش  در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به استفاده از ۹۲۹ دستگاه ماشین آلات و هزار و ۸۰۰ نفر از نیروهای قرارگاه خاتم در جریان سیلاب لرستان، گفت: همچنین قرارگاه حدود ۱۸۰ میلیارد ریال در این زمینه کمک داشته است.

بازسازی محور خرم آباد- پلدختر تا دو هفته آینده آغاز می‌شود

وی از سرمایه گذاری قرارگاه خاتم در پروژه راهسازی خرم آباد- معمولان- پلدختر خبر داد و افزود: طی دو هفته آینده کار در این زمینه آغاز خواهد شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه قرارگاه خاتم در لرستان دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا دارد، گفت: این میزان در قالب هشت قرار داد در حال اجرا هستند.

سردار محمد با اشاره به پروژه آزاد راه خرم آباد- اراک، عنوان کرد: تا ابتدای سال آینده قطعات دو، سه و چهار این پروژه افتتاح می‌شود.

وی، تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه ۶۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه پروژه راه آهن حیف بوده که تکمیل نشود چرا که بخش عمده‌ای از پل‌ها و … آن اجرا شده است، افزود: این طرح جزو پروژه‌های انتفاعی قرار گرفته و قرار است که اوراق برای عملیاتی شدن آن اختصاص یابد و باید اوراق خوبی برای آن در نظر گرفته شود.

افتتاح رسمی زیرگذر بهارستان

سردار محمد با اشاره به پروژه زیرگذر بهارستان، افزود: این پروژه در حال حاضر مورد استفاده قرار گرفته و افتتاح شده اما طی دو هفته آینده به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وی، بیان داشت: مطالبات قرارگاه در پروژه زیرگذر ۵۱ میلیارد تومان بوده که می‌توان با تهاتر املاک پرداخت شود.

تعطیلی پروژه بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی خرم آباد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به تعطیل بودن پروژه بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی خرم آباد، تصریح کرد: این پروژه نیز به دلیل عدم پرداخت مطالبات قرارگاه تعطیل شده و با توجه به نیازهای استان می‌طلبد که این مطالبات پرداخت شوند.

سردار محمد همچنین به مطالبات ۳۰ میلیارد تومانی قرارگاه خاتم در پروژه توسعه فرودگاه خرم آباد اشاره کرد و افزود: همچنین قرارگاه در سد معشوره ۳۳ میلیارد تومان مطالبه دارد.

مطالبات ۳۳ هزار میلیاردی قرارگاه در پروژه‌های مختلف کشور

وی با اشاره به اینکه قرارگاه در سد تاج امیر نیز ۳۷ میلیارد تومان مطالبه دارد، عنوان کرد: قرار بود که سد بختیاری نیز از محل فاینانس چین عملیاتی شود، چین هم با وجود محدودیت‌های موجود پای کار اجرای این پروژه است، اما باید در قالب بسته یک به یک ایران و چین قرار گیرد و باید در اولویت از سوی معاون اول رئیس جمهور قرار گیرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، میزان مطالبات قرارگاه خاتم در پروژه‌های مختلف کشور را ۳۳ هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1213622
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.