نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: جهت تقویت حجاب و عفاف باید اقدام مثبت و بازدارنده انجام شود.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های زندگی سالم عفت و پاکدامنی است.
وی با ذکر این مطلب که عفت و پاکدامنی در زندگی فردی باعث آرامش روحی و روانی می‌شود، ادامه داد: عفت و پاکدامنی در زندگی اجتماعی موجب آرامش و در خانواده باعث استحکام خانواده است.
آیت‌الله میرعمادی ریشه فضیلت‌های دینی را عفاف و حجاب دانست و با تأکید بر اینکه برترین عبادات پاکدامنی است، اضافه کرد: امروز حجاب نمادی از باورهای دینی و اعتقادی و ارزش‌های انقلابی است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که بخشی از جنگ نرم دشمن بر حجاب و عفاف متمرکز شده است، بیان کرد: باید بدانیم گسترش ناهنجاری‌ها در سطح جامعه توسط عده معدودی اتفاق می‌افتد و عامه جامعه پاکدامن هستند.
امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که حساب عده معدود را با عامه جامعه جدا کنیم، افزود: ریشه بدحجابی را در جنگ نرم دشمن ببینیم.
این مفسر قرآن‌کریم با بیان این‌که مُدهای جدید، شبکه‌ها و کانال‌های متعدد بی‌حجابی و بی‌بندوباری را تبلیغ می‌کنند، ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران مسئولان باید حافظ ارزش باشند نه اینکه بی‌تفاوت باشند.
وی با ابراز گلایه از برخی مسئولان که در این جلسه حضور پیدا نکردند، تصریح کرد: مسئولی که حاضر نیست برای ارزش‌ها در یک جلسه شرکت کند باید بازخواست شود.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه برای گسترش حجاب و عفاف باید کار فرهنگی انجام داد و حس غیرت عمومی برانگیخته شود، خاطرنشان کرد: جهت تقویت حجاب و عفاف باید اقدام مثبت و بازدارنده انجام شود.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که بنیاد حجاب و عفاف، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و ارشاد اسلامی تا پایان مردادماه اقدامات گسترش حجاب و عفاف انجام و گزارش دهند، گفت: در جنبه بازدارندگی استانداری، نیروی انتظامی، دادستانی، سپاه و نیروهای امنیتی مسئولیت دارند کمااینکه حضور نیروی انتظامی تاثیرگذار است.
امام جمعه خرم‎آباد با تاکید بر حضور ستاد احیای امر به معروف در تفرجگاه‌ها، افزود: البته حضور به معنای برخورد نیست.
وی با تاکید بر حضور پُررنگ نیروی انتظامی در معابر عمومی، گفت: حمایت و دفاع از آمران به معروف و نیروی انتظامی با عمل انقلابی همراه باشد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.