دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: جزو استان‌هایی با وضعیت زرد در شیوع مواد مخدر هستیم.
 
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، مجتبی بیرانوند در شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان با بیان اینکه به لحاظ شیوع مواد مخدر جزو استان‌هایی با وضعیت زرد و شیوع متوسط هستیم، اظهار کرد: باید تلاش کنیم در حوزه شیوع‌شناسی به رتبه آخر برسیم.
 
وی ادامه داد: در بحث مقابله با مواد مخدر در سال 97 نسبت به سال 96، 41 درصد رشد داشتیم و در بخش انهدام باندهای مواد مخدر در استان رشد 8 درصدی را شاهد بودیم.
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر لرستان بیان کرد: در سه ماه اول سال 98 نسبت به 97 در میزان کشفیات مواد مخدر کاهش داشتیم و این به خاطر سیلی بود که در لرستان رخ داد.
 
بیرانوند تصریح کرد: در بحث دستگیری 45 درصد رشد و در بحث کشفیات در گلوگاه‌ها 101 درصد رشد داشتیم.
 
وی افزود: میزان کشفیات در طول سال در مناطق پیرامونی 510 نفر خرده‌فروش را دستگیر کردیم و در سال گذشته پنج تن مواد غیردارویی امحاء و در این راستا لرستان میزبان 6 استان کشور بود.
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان درخصوص ایجاد اردوگاه جدید معتادین متجاهر در استان عنوان کرد: در این راستا بخشی از مرکز آموزشی شهید بهشتی خرم‌آباد به این مهم اختصاص یافته و در حال حاضر بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
وی گفت: در بحث نظارت بر متادون، از ابتدای سال 98 تاکنون نحوه تحویل و توزیع متادون در زندان‌ها زیرنظر بازرسی انجام شده است.
 
بیرانوند یادآور شد: همچنین ساماندهی 10 ملک مصادره شده نیز صورت گرفته است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.