به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید امین قاسمی در این خصوص گفت: به منظور معرفی هرچه بیشتر ظرفیت ها گردشگری استان و تخصصی سازی تبیلغات و بازاریابی در حوزه گردشگری، این اداره کل اقدام به راه اندازی وب سایت تخصصی گردشگری کرده است .

مهندس قاسمی با بیان اینکه این وب سایت به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی و اجرا می شود افزود: مقدمات کار و عقد قرارداد راه اندازی این وب سایت انجام شده و بزودی با توجه به اهمیت این موضوع اجرا آن نیز آغاز می شود .

بارگذاری تصاویر و کلیپ های مربوط به جاذبه گردشگری استان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان نیز در خصوص راه اندازی این وب سایت تخصصی در حوزه گردشگری اظهار داشت: در وب سایت تخصصی گردشگری لرستان ، تصاویر و کلیپ های مربوط به جاذبه گردشگری استان، تاسیسات اقامتی و پذیرایی، دفاتر خدماتی و مسافرتی، نرم افزارهای کاربردی و همچنین نقشه های گردشگری استان بارگذاری خواهد شد و با توجه به دو زبانه بودن زمینه جذب گردشگران خارجی را نیز فراهم می کند .

مهدی بهاروند با اشاره به اینکه این وب سایت تخصصی امکان ارتقاء به سایر زبان ها را نیز دارد بیان داشت: در فازهای بعدی و بر حسب بازار هدف، وب سایت تخصصی گردشگری لرستان را به زبان های دیگر نیز ارائه خواهیم کرد .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1209581
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.