وزیر نیرو به‌منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه صنعت آب و برق وارد استان لرستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، رضا اردکانیان و هیات همراه برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند پروژه امروز وارد استان لرستان شد.

وی در این سفر دو روزه، عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی به ۹۶ روستای شهرستان الیگودرز را آغاز و همزمان پروژه آبرسانی به ۳۷ روستا در سطح استان را به بهره‌برداری خواهد رساند.

وزیر نیرو همچنین تصفیه‌خانه آب شرب شهر ازنا را افتتاح کرده و پس از آن عملیات اجرایی پست ۲۳۰ کیلوولت بروجرد را آغاز خواهد کرد، همزمان نیز پروژه‌های توزیع برق استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسند.

اردکانیان در ادامه، از سد آبسرده به‌صورت هوایی بازدید کرده و پس از آن شبکه جمع‌آوری تصفیه‌خانه فاضلاب و مخزن ۵ هزار متر مکعبی این شهر را به بهره‌برداری خواهد رساند.

وی در روز دوم سفر به استان لرستان، پروژه آبرسانی به کوهدشت را افتتاح و عملیات اجرایی پست ۲۳۰ کیلوولت این شهرستان را آغاز می‌کند.

وزیر نیرو همچنین پس از بازدید هوایی مسیر رودخانه کشکان و ایستگاه پمپاژ واشیان پلدختر، دستور آغاز عملیات اصلاح شبکه‌های برق آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده را صادر خواهد کرد.

آغاز عملیات اجرایی سد مخمل کوه، بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی بدرآباد، افتتاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب منطقه ماسور و مجتمع روستایی غلامان از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو در روز دوم سفر به لرستان است. اردکانیان همچنین با مدیران‌عامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران حراست صنعت آب و برق استان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.