سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گفت: ساعات کاری کلیه ادارات و دستگاه های دولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی بنا به دستور استاندار محترم از امروز شنبه ۲۵ خرداد تغییر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، محمد موحدپور در جمع خبرنگاران افزود: استاندار لرستان بر اساس اختیارات محوله و بنا به تصویب نامه هیات محترم وزیران، به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی به ویژه رعایت الگوی مصرف برق و در راستای افزایش پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی و قطعی برق این تصمیم را اتخاذ کرده و این تصمیم از فردا شنبه ۲۵خرداد ماه جاری تا ۱۵ شهریورماه لازم الاجرا خواهد بود.

موحدپور گفت: در همین راستا حضور کارکنان دستگاه‌های اداری و اجرایی در دوره زمانی ذکر شده فوق در محل کار، شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۴۵ و پنجشنبه ها از ۶:۳۰ تا ۱۳:۰۰ ضروری خواهد بود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه‌جویی در مصرف برق نظارت لازم را داشته باشند، افزود: ساعات کار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، خدماتی امدادرسانی و آتش نشانی به روال معمول خواهد بود.

موحد پور گفت: بنا به دستور استاندار محترم شرکت توزیع برق نیز به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمان ها در دوره زمانی فوق‌الذکر موظف است گروه‌های را تشکیل داده و نتیجه را هر ۱۵ روز یکبار به استانداری گزارش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.