به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس بروجرد که در محل کانون بسیج برگزار شد، افزود: مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام را در دوران دفاع مقدس پیروز کرد.
وی اظهار داشت: فتح خرمشهر نشانه مقاومت و ایثار و فرهنگ غنی ایثار و شهادت بود.
وی بیان کرد: جهاد در راه خدا زیباست و خداوند کسانی که در راه دین جهاد کنند دوست دارد.
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه نباید از تبلیغات دورغین دشمنان ترسید، گفت: رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس با بی توجهی به تبلیغات و توطئه های دورغین دشمنان به پیروزی رسیدند.

*** مطالبه گری از مسئولان وظیفه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: رزمندگان دفاع مقدس از مطالبه گری نسبت به مسئولان غافل شده ایم و مسئولان تحمل کوچکترین انتقاد را ندارند.
سرهنگ مجید سوری افزود: برخی مسئولان تحمل انتقاد دلسوزان نظام را ندارند، و به جای اینکه انتقادات سازنده رزمندگان دوران دفاع مقدس را در مورد کوتاهی سیل اخیر را بپذیرند، هتاکانه بیانیه صادر می کنند.
وی اظهار داشت: دلسوز تر از مردم و رزمندگان برای نظام نیست، هشدار به مسئولان هر گونه بی احترامی به پیشکسوتان دفاع مقدس قابل تحمل نیست، از موضع پاسداری وظیفه داریم مطالبات مردم و جامعه را برای پیشرفت به مسئولان گوشزد کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیان کرد: انتظار داریم مسئولان و نمایندگان مجلس از انتقاد هراس نداشته باشند و با صبر و حوصله انتقاد را بپذیرند و انتقاد پذیر باشند.
سرهنگ سوری اضافه کرد: نباید اجازه دهیم زبان انتقاد از مردم گرفته شود و همه باید در معرض نقد باشیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس به مناسبت سالروز شهادت شهید محمد بروجردی و سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.