به گزارش ایرنا سردار مرتضی کشکولی روز چهارشنبه در نشست رسانه مقاومت و دفاع مقدس که در محل سالن جلسات سپاه لرستان برگزار شد افزود: رسانه های ما امروز رسالت خود را بخوبی تشخیص داده اند و چون خبر هایشان همگی واقعی و از سر اعتقاد است تمام اخبار ساختگی رسانه های قدرتمند دشمن را خنثی می کند.
وی افزود: امروز اگر می توانیم بین اعضای شورای امنیت شکاف بیندازیم و در جهان حرف بزنیم بدلیل نقش پررنگ رسانه های ما است.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: سابق بر این تقابل قدرت ها در قالب رویارویی نظامی انجام می شد اما امروزه به جنگ رسانه ای کشیده شده و البته علی رغم محدودیت های سخت افزاری رسانه های ما با بصیرت کامل در صحنه حاضر بوده و رسالت خود را بخوبی انجام می دهند.
وی تصریح کرد: البته آنها در کنار این جنگ رسانه ای اقدام به انجام تحرکات نظامی مانند اعزام ناو و جنگ افزار هم می کنند که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.
کشکولی اظهار داشت: امروز دست دشمن برایمان رو شده و رفتارهای جنگ طلبانه آمریکا نخ نما شده از این روست که رهبر انقلاب از این رویارویی با عنوان جنگ اراده ها یاد میکنند.
سردار کشکولی گفت: اگر خبرنگار گمان کند کاری که انجام میدهد شغل است اشتباه بزرگی کرده زیرا در واقع خبرنگار بودن رسالت است همانگونه که پاسدار انقلاب بودن نیز یک رسالت و تکلیفی شرعی و انقلابی است.
گفتنی است در پایان این مراسم از 2 خبرنگار لرستانی دوران دفاع مقدس نیز تجلیل به عمل آمد.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.