به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در بیت امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: امام خمینی(ره) یک شخصیت استثنایی و بی نظیر در تمامی حوزه ها است و راجع به این شخصیت باید بیش از تصور تلاش کنیم.
وی افزود: مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) باید از مراسم یکنواخت و تشریفاتی خارج شده و در شان آن حضرت برگزار شود ضمن اینکه نباید بگذاریم به فرمایش امام خمینی(ره) قیام 15خرداد فراموش شود.
امام جمعه خرم آباد بیان کرد: در این ستاد باید کمیته های مختلف تشکیل شود و در مساجد و دانشگاه ها سخنان امام (ره) بیان شود.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه ظرفیت بسیار بزرگی در اختیار داریم که باید از آن در راستای انقلاب استفاده کنیم گفت: برگزاری شب شعر، فعالیت های فرهنگی برای شناساندن امام (ره) به نسل جوان از فعالیت های کمیته های تشکیل شده باید باشد.
وی ادامه داد: گام دوم انقلاب شروع شده و ما باید برای شناساندن امام خمینی (ره) به نسل جوان بیشتر تلاش کنیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: ایجاد انگیزه برای شناخت امام خمینی (ره) و اهداف انقلاب همچنین فعالیت های بینشی باید در دستور کار قرار گیرد و با تشکیل جلسه شورای اداری برای مراسم ارتحال وظایف ادارات مشخص شود.

**راهپیمای روز قدس پرشکوه تر از گذشته برگزار می شود
آیت الله میرعمادی در ادامه این نشست به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: اکنون یک میدان تقابل بین انقلاب اسلامی و آمریکا و مظهر استکبار رژیم صهیونیستی ایجاد شده و پشت پرده جریان های مختلف آمریکا در دست صهیونیست ها است.
وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در حال وادار کردن آمریکا برای تهدید علیه ایران است وگرنه سران آمریکا ترسو و بزدل تر از آن هستند.
امام جمعه خرم آباد اضافه کرد: تصمیم گیر مسایل آمریکا، صهیونیست ها هستند و از سوی هیات حاکمه آمریکا با تمام وجود رژیم صهیونیستی را تایید می کنند.
وی گفت: مردم با آگاهی و بینش خود بار دیگر راهپیمایی روز قدس را باشکوه تر از گذشته برگزار می کنند.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.