محسن کردی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: داروی جدید قرص دفرازیروکس 180 میلی گرم و 360 میلی گرم است که به راحتی برای بیماران با مصرف یک عدد در روز قابل استفاده خواهد بود.
وی اظهار داشت: داروی جدید ایمنی و کارایی آن ثابت شده و در مصرف طولانی مدت برای بیماران تالاسمی وابسته وغیر وابسته به ترزیق خون مناسب است.
مدیرعامل شرکت دارو سازی اکسیر بروجرد با اشاره به اینکه این دارو باعث حذف آهن اضافی در خون، قلب و کبد می شود، بیان کرد: این دارو همچنین باعث کاهش تجمع آهن در بتا تالاسمی و سایر آنمی های وابسته به تزریق خون و پیشگیری از سکته و آسیب به ارگان های بدن ناشی از تجمع آهن می شود.
به گزارش ایرنا، کارخانه داروسازی اکسیر در زمینی با وسعت 36 هکتار با زیر بنای معادل 60هزار متر مربع در شهرستان بروجرد در استان لرستان واقع شده است.
این کارخانه از بزرگترین واحد های صنعتی کشور، در عرصه تولید داروهای انسانی است که با تکنولوژی پیشرفته خطوط تولید و مجموعه ای مجزا از ماشین آلات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و پرسنل کارآزموده و متخصص ، هم اکنون بیش از 160 نوع فرآورده دارویی در دوزها و اشکال گوناگون تهیه و به بازار عرضه می نماید.
محصولات این شرکت شامل فرآورده های دارویی به شکل قرص، کپسول، آمپول، کاتریج، شربت ویال تزریقی و شربت و پودر برای سوسپانسیون خوراکی می باشد در کنار این حجم از تولیدات تخصصی، واردات و تولید داروهای انحصاری، تحت لیسانس و فرآورده های بیوتکنولوژی از دیگر محصولات شرکت می باشد.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.