احمد پارسا روزسه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرحها شامل احداث سرای محله علی آباد و اسلام آباد، احداث فضای ورزشی روباز دراسلام آباد و علی آباد، احداث پیاده راه خیابان جعفری و اجرای طرح برق رسانی به معابر محلات هدف می باشد.
وی اظهارداشت: برای اجرای این طرح ها در مجموع 43 میلیارد و600میلیون ریال ازمحل اعتبارات سال 97 هزینه خواهد شد.
پارسا بابیان اینکه در سال 97 برای اجرای طرح های بازآفرینی دربروجرد 80 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد، بیان کرد: این اعتبار امسال در راستای بازآفرینی مناطق هدف این شهرستان هزینه خواهد شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد اضافه کرد: در راستای بازآفرینی سکونت گاه های غیررسمی 900 تن قیر رایگان دراختیار شهرداری بروجرد گذاشته شده تا نسبت به آسفالت خیابان ها و کوچه های این مناطق اقدام نماید.
وی ادامه داد: در راستای کاهش معضل اجاره نشینی و حمایت ازاقشارمختلف مردم به ویژه ساکنان سکونت گاه های غیر رسمی تلاش شده با تامین زمین مورد نیاز و تسهیلات لازم 150 واحد مسکونی آپارتمانی در بروجرد احداث شود.
پارسا گفت: شهرستان بروجرد دارای یک محله با بافت تاریخی به وسعت 271هکتار و 12 محله سکونت گاه غیر رسمی در قالب 264هکتار است.
شهرستان بروجرد با حدود 400هزار نفر جمعیت دارای 184روستا در 2بخش مرکزی و اشترینان بوده و به دلیل سابقه تاریخی دارای 175 اثر تاریخی ثبت ملی شده است.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.