رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت گفت: با گذشت 5 روز از غرق‌شدن رئیس سابق هیئت کوهنوردی این شهرستان در رودخانه منطقه شیرز هنوز هیچ سرنخی از جسد وی یافت نشده است.

محمدشریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: پس از گذشت پنج روز از غرق‌شدن سیدرضا نقوی رئیس سابق هیئت کوهنوردی کوهدشت تاکنون هیچ‌گونه سرنخی از جسد وی پیدا نشده‌ است.
 
حسینی ادامه داد: هم اکنون نیز تیم جست‌وجو و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت هم‌چنان با تلاش مدوام عملیات جست‌وجو را ادامه می‌دهند و همچنین یک تیم غواصی از جمعیت هلال‌احمر لرستان و بهمن پرورش یکی از غواصان بین‌المللی از استان کرمانشاه  به منطقه شیرز اعزام شده‌اند تا عملیات جست‌وجو با قدرت و سرعت بیش‌تری ادامه یابد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهدشت افزود: به دلیل شدت آب رودخانه سیمره و گل‌آلود بودن این رودخانه در پی سیلاب اخیر شرایط جست‌وجو را برای امدادگران و غواصان دشوار کرده است.
 
وی در ادامه نیز به غرق‌شدن یک جوان 25 ساله به نام سامان محمدی اهل روستای شیراوند از توابع شهرستان کوهدشت که ساعت 12 ظهر امروز-یکشنبه-29اردیبهشت ماه-برای  شنا در رودخانه سیمره اشاره کرد و افزود: جستجوها جهت یافتن جسد این جوان توسط امدادهای مردمی و هلال احمر ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.