به گزارش خبرنگار ایرنا ،حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر به سفر استاندار لرستان به پلدختر اشاره کرد و اظهار داشت: حضور استاندار لرستان به عنوان نماینده عالی و ارشد دولت در پلدختر را مغتنم شمرده و به فال نیک می گیریم و از وی می خواهیم که به جد در جلسه‌های هیئت دولت و نشست با وزرا مطالبات مردم پلدختر را انتقال دهد.
وی همچنین گفت: لزومی ندارد هر مسئولی وارد پلدختر شود مصاحبه‌ای بدهد که پشت آن هیچ کس نیست و نتواند به گفته های خود عمل کنند.
وی افزود : پلدختر ،فرماندار و دستگاه اجرایی دارد و باید با هماهنگی مسئولان به شهر پلدختر بیایند ،بازدید کند و مصاحبه‌ نمایند در غیر این صورت هیچ مصاحبه‌ای در فضای مجازی و رسانه ها قابل قبول نیست.
حجت الاسلام موسوی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری مقاومت در تمام زمینه های اقتصادی فرهنگی و نظامی و غیره را گزینه قطعی در مقابل دشمنان دانستند و فرمودند مذاکره با دولت آمریکا سم و با دولت فعلی سم مضاف است.
امام جمعه پلدختر گفت : عده ای همین الان بر طبل مذاکره می کوبند ، مذاکره ای که باید ظرف کدخدا پر و دیده شود در دین اسلام مردود است.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.