به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان، محمدابراهیم قارزی در جلسه با فعالان اقتصادی استان لرستان که در محل اتاق بازرگانی خرم‌آباد افزود: این سازمان از تمام ظرفیت خود برای کمک به رونق تولید در لرستان، از جمله احداث پایانه سنگ در این استان استفاده خواهد کرد.
وی تاکید کرد: آستان قدس به جدیت موضوع احداث پایانه سنگ در لرستان را پیگیری کرده و در این زمینه هر کمکی بتواند انجام خواهد داد.
وی اظهار داشت: متولیان سابق و فعلی آستان قدس تاکید کرده‌اند که آستان از انجام فعالیت‌های اقتصادی که سایر مردم نیز قادر به انجام آن هستند، به سرعت خارج شده و امور به بخش خصوصی واگذار شود.
وی افزود: ماموریت اقتصادی آستان قدس رضوی از این به بعد پشتیبانی و حرکت در مرز دانش خواهد بود.
نماینده سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی گفت: آستان، در موضوع واردات گوشت به کمک دولت آمد و در همین راستا یک دامداری 12 هزار راسی نیز به مردم واگذار شده است.
قارزی ادامه داد: کمیته امداد در سال 96 به آستان اعلام کرد در صورتی که اقدام به تسهیل گری در راه اندازی کسب و کار خرد نماید، 20 هزار میلیارد ریال بودجه آماده تخصیص به مددجویان دارد که گفته می‌شود امسال این رقم به حدود 40 هزار میلیارد ریال رسیده و همه باید برای جذب این ارقام تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: بزودی نمایشگاه رایگان و اختصاصی تولیدکنندگان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود که بیش از 80 شرکت اقتصادی بزرگ تامین کننده و صادرکننده وابسته به سازمان اقتصادی آستان و همچنین تولیت آستان از آن بازدید می کنند و این گام مهمی در رونق تولید محصولات لرستانی خواهد بود.
نماینده سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی با بیان اینکه درب دفتر نمایندگی آستان قدس در لرستان به روی همه فعالین اقتصادی این استان باز است، افزود: حمایت‌های سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی فقط مالی نیست، بلکه ما از شبکه بازار خود چه در تامین و چه در فروش کمک می‌کنیم.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.