حجت الاسلام صادق جعفرپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این موسسات قرآنی سالانه بیش از 10هزار نفر از مردم بروجرد در گروهای سنی مختلف ازفعالیتهای قرآنی بهره مند می شوند.
وی اظهارداشت: دراین موسسات آموزش های قرآن کریم درسطوح مختلف حفظ، روخوانی و روان خوانی، تفسیر، قرائت، تجوید و مفاهیم به قرآن آموزان ارائه می شود.
وی برگزاری محافل انس با قرآن کریم و جشنواره های قرآنی را از دیگر برنامه های این موسسات عنوان کرد و ادامه داد: این فعالیت ها با حمایت اداره تبلیغات اسلامی بروجرد توسط مراکز و موسسات قرآنی سطح شهر و روستاهای این شهرستان اجرا می شود و در سال جاری سه محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد یادآور شد: انسان در هیچ دوره ای از رهنمودهای قرآنی بی نیاز نمی شود و افرادی که خود را از این مشعل فروزان بی نیازمی دانند در گمراهی و سرگردانی هستند.
حجت الاسلام جعفرپورافزود: هر سال در ماه مبارک رمضان بیش از پنج هزار نفر قرآن آموز در کلاس‌های جزخوانی و روخوانی این شهرستان شرکت می کنند.
وی گفت: افراد شرکت‌کننده در کلاس‌های معنوی و عبادی قرآن کریم دارای سنین 9 الی 50 سال هستند.
وی با بیان اینکه خانه های قرآن گامی برای ارتقای فعالیت‌های قرآنی است، اظهارداشت: شهرستان بروجرد دارای ظرفیت و پتانسیلهای بالا ی قرآنی است ومی توان از قاریان توانمند آن در برنامه های مختتلف کشوری استفاده نمود.
بیش از 300باب مسجد و حسینه در شهرستان بروجرد وجود دارد.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.